وکیل
وکالت و وظیفه وکیل چیست؟
مرداد 5, 1393
وکیل خانواده
وکیل خانواده
مرداد 5, 1393

وکیل پایه یک دادگستری

یکی از دعاوی مهم ناشی از اختلافات زناشویی پرداخت نفقه به زوجه است. پس از وقوع عقد ازدواج زوجین دارای حقوق و تکالیفی نسبت به یکدیگر می باشد . که غالب مردم از این حقوق و تکالیف اطلاع ندارند. یکی از مهمترین آنها تکلیف زوج به پرداخت نفقه از زمان عقد است. ولیکن گاهی اوقات به دلایل گوناگون نفقه پرداخت نمی شود.
یک وکیل پایه یک دادگستری بیان می دارد که زوج می تواند بعد وقوع عقد با پرداخت ماهیانه مبلغی حدوداً 250000 هزار تومان تکلیف خود را نسبت به پرداخت نفقه انجام دهد.
چند نکته مهم از دیدگاه وکیل پایه یک دادگستری در مورد نفقه :  1-داشتن حکم قطعی مبنی برعدم تمکین زوجه باعت اسقاط پرداخت نفقه به وی می شود. 2-نفقه از دو جنبه حقوقی و کیفری قابل تعقیب است . 3-در صورتی که زوجه باکره باشد می تواند برای تمکین از حق حبس خود مبنی بر مطالبه مهریه استفاده نماید.4- حضور زوجه در منزل زوج قرینه ای بر دریافت نفقه قلمداد می شود.5- پرداخت هرگونه مبلغی از سوی زوج به زوجه می تواند به عنوان نفقه تلقی شود.
قبل از هرگونه اقدامی مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری کمک شایانی به هدف حقوقی پیش رو می کند.
موسسه حقوقی چتر عدالت ایرانیان با بهره مندی از وکلای متخصص ، شرایط را برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری برای شهروندان محترم از طریق شماره ذیل فراهم آورده است. مشاوره حقوقی رایگان : 88 137 888-021

2 Comments

  1. faezehsaghayi گفت:

    عالیی بود مث همیشه

  2. faezehsaghayi گفت:

    بسیار عالی حرف نداره واقعا لذت میبرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی